Monday, October 20, 2014

Goa Melo Moonlight melonta Zuari joen, tämän vuoden marraskuussa.

Goa Melo Moonlight melonta Zuari joen, tämän vuoden marraskuussa.

Moonlight joki.

Moonlight joki.

Down moonlit joki, minä purjehtia sieluni kanssa yksin.

Kimaltava vesi tansseja koko minun mela, se laulaa minulle lauluja tuntematon.


Sata hohtava kala uivat, evät taottu jalokivet ja jalokivet yötaivasta. Silver puita kummallakin puolella, niiden eteeristä lehdet kuiskaus ja luistoa. Hohtavan kierteisiä aaltoilu paikoilleen, koko minun kajakki niiden läpikuultava linjat jälkeä. Forevermore minä purjehtia tämä virta, ja yhä elävät, tämä eteerinen unelma.




Kevyesti meloa kun liukua hopeoitu yön pimeydessä!

Goa Zuari joki on yksi pitkä, leveä, hopeanhohtoinen tie, jossa kuu on opas ja kuljettaja! 

Koe ja tuntea hopeoitu hiljaisuus! 

ajaton ja arvokas kokemus, tuonut sinulle jälleen, jonka Goa melonta - ensimmäistä kertaa tällä kaudella! 

Päivämäärät : Daily alkaa 15. marraskuuta, 6, 7, 8 ja 9, 2014. 

Alkaen: San Jacinto Island Zuari Sancoale 20:00. 

Pintakäsittely klo: Cortalim lauttalaituri 22:30. 

Raportointi aika: 19:15. San Jacinto Island 

Kenelle: niille, joilla on seikkailumieltä ja haluavat kokea ajaton hopea kellua jokea! 

No lähtö: Ensimmäinen 15 saada se. 

Experience: Jos olet sovi pyöräillä, niin olet varmasti ovat kunnossa mennä melonta! 

Lisätietoja ja ryhmävaraukset, soita, Goa melonta n Prakash Alfonso on +91 9422056037 tai mail goakayaking@gmail.  
www.goakayaking.com

No comments:

Post a Comment